2011-03-18

Pust! Äntligen fredag

Rubriken är en av mina "hat"-facebookstatusar eftersom jag själv har ett sånt kul jobb. Visst kan det finnas olika anledningar till att skriva så och den här veckan kan jag själv tänka mig att använda den. För jag är helt slut, haft en otroligt intensiv vecka med peaken PechaKucha igår i Tällberg. Jag tycker att det gick strålande trots teknikstrul. I ett mindre sammanhang skulle man ju kunna göra en analog PechaKucha, det vore läckert. Mer om PechaKucha, jag ska, så småningom har jag tänkt, utomland och göra en! NY, Kapstaden, Berlin, you name it. Älskar det avslappnade formatet, ska nog prata om min passion för löpning nån gång. Resten av veckan har jag varit på kreativt entreprenörskap och kramat ur mig kreativitet. Det som är bra med den plattformen är att samtidigt som man kramar ur sig själv totalt så fylls man på minst lika mycket, oftast mer. Fattar inte riktigt hur det går till. Så nu avslutar jag veckan tidigt i säng med min favvotidning och en smaskig chokladkakebit (ja, jag ska gå och borsta tänderna innan jag somnar), måste ju fylla på med energi i alla former! Puss/ Debbie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar